Barcelona School of Creativity partner acadèmic

Josep Espín,

Barcelona School of Creativity partner acadèmic


 

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (Col·legi) i la Barcelona School of Creativity han signat un conveni de mútua col·laboració que permet treballar en interès dels objectius que comparteixen ambdues entitats com és el de vetllar per la millora de la formació professional, en el cas de la Barcelona School of Creativity, a través d’estudis d’alt rendiment creatiu.

A partir d’aquest moment la Barcelona School of Creativity s’incorpora com a partner acadèmic del Col·legi, fet que li permetrà participar de forma plena de l’activitat i serveis que es promouen des del Col·legi. Així mateix, s’incorporen als seus alumnes com a membres del Col·legi  tenint accés a totes les activitats i serveis que s’ofereixen. A més, un cop finalitzats els estudis, els alumnes gaudiran de condicions especials per a la seva col·legiació.

La Barcelona School of Creativity per la seva part, oferirà un descompte del 10% als membres del Col·legi en els cursos de la seva oferta formativa.

L’esperit de col·laboració contempla també la possibilitat d’organitzar una acció conjunta i compartir informació sobre les activitats que es realitzin per difondre-la entre els seus membres.

 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

El Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya quiere manifestar su posición respecto a las convocatorias de concursos privados y públicos. 

Modificar cookies