Junta de Gobierno

Miquel Campmany

Decano

Responsable de Comunicación i Marketing de Nestlè

Perfil Linkedin

Alba Roig

Vicedecana de Comunicación i Relaciones Públicas

CCO Adsmurai

Perfil Linkedin

Aleix Satorras

Vicedecano de Colegiados

CEO & Owner d'Evil Love

Perfil Linkedin

Àlex Marquina

Vicedecano de Medios

Director de Estrategia de Marca i Promoción de la CCMA

Perfil Linkedin

Carlos Ortet

Vicedecano de Innovación en Contenidos y Producción

Founder ZOOPA

Perfil Linkedin

Iolanda Casalà

Vicedecana de Publicidad

Head of Strategy McCann Barcelona

Perfil Linkedin

Pere Quintana

Vicedecano de Marketing

Marketing Director Real Estate

Perfil Linkedin

Eduard Amiel

Secretario

Manager Director Denstu Internacional

Perfil Linkedin

Mabel Mas

Tesorera

Chief Revenue Officer Time Out Spain

Perfil Linkedin

Àngels Bardina

Vocal

Responsable de Estrategia y contratación publicitaria en la DIBA

Perfil Linkedin

Ana Moragues

Vocal

CEO fundadora de Sidecar

Perfil Linkedin

Sílvia Hernández

Vocal

Asesora de Comunicación

Perfil Linkedin

Enric Nel·lo

Vocal

Partner/Director creativo ejecutivo en Full Circle Karma

Perfil Linkedin

Mònika Jiménez

Vocal

Directora del Grado en Publicidad i Relaciones Públicas
Universitat Pompeu fabra

Perfil Linkedin

Josep Mª Piera

Vocal

Chief Client Officer en Wunderman Thompson

Perfil Linkedin

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies