De l’sponsorship al partnership: la clau de l’èxit dels patrocinis

Adrià Fernàndez,

De l’sponsorship al partnership: la clau de l’èxit dels patrocinis


Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

En la seva intervenció, Hugo Laborda ha explicat l’aposta de la marca Cupra pels patrocinis dels esdeveniments esportius amb l’objectiu de generar un gran impacte en la societat. També ha destacat la importància de lligar els valors que vol transmetre la marca amb la marca de la ciutat de Barcelona. Seguint un dels objectius com és la generació d’emocions a través dels patrocinis, Laborda ha anunciat un nou esdeveniment al 2025 amb una potent combinació de tecnologia i motor, a través del qual equips mixtos d’streamers i gamers podran competir virtualment generant gran expectació.

Per la seva part, Judith Rubinat ha parlat de com han canviat els patrocinis, passant de ser sponsorships a partnerships. Les marques ja no busquen solament visibilitat. Ara volen estar involucrades i compartir i transmetre els seus valors a través de l’esdeveniment, per aconseguir els objectius detectats com a oportunitats. També ha destacat la importància de la renovació dels patrocinis, perquè la seva activació costa molt, però l’objectiu principal ha de ser la continuïtat d’aquests. Rubinat també ha destacat la rellevància de generar emocions i crear una molt bona experiència entre els usuaris.

Tot seguit, Olga  Martínez ha parlat de la importància del compromís amb la societat a través d’un esdeveniment com la Cursa de la Mercè i així poder impulsar el propòsit de Bimbo: Alimentar un món millor. Martínez ha destacat la importància de portar patrocinis des de l’àmbit de la comunicació corporativa creant xarxa i col·laboracions a partir dels valors de l’esdeveniment i de la marca.

Finalment, Cinto  Ajram ha parlat de l’impacte que la Copa Amèrica tindrà per Barcelona i les marques patrocinadores. La Copa Amèrica és el tercer esdeveniment amb més impacte al món, per darrere dels Jocs Olímpics i el Mundial de Futbol. S’estima que tindrà més de 3 milions d’assistents i més de 1.400 milions d’espectadors, la qual cosa significa una oportunitat única pels patrocinadors, convertint-se en l’edició més important de totes les celebrades fins ara, una oportunitat única pels anunciants que participin com a patrocinadors d’aquest esdeveniment.

L'acte ha acabat amb les preguntes d’un públic que s’ha mostrat molt interessat pel contingut d’aquest Mirador.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies