World Marketing Festival

Josep Espín,

World Marketing Festival


World Marketing Festival  Del 27 al 30 de juny de 2016 

Barcelona es converteix en la capital del marketing del 27 al 30 de juny. La programació del #WMFBcn inclou 21 tallers, l'entrega dels Marketing Leaders Awards i una trobada, el Barcelona Marketing Meeting, amb més de 700 assistents, que reunirà als principals exponents del marketing de tota Europa.

Ja estàn obertes les inscripcions als 21 tallers que composen la programació de Markethink i que tindran lloc per tota la ciutat de Barcelona.

Art, cultura, pymes, inbound i entorns globals són algunes de les temàtiques sobre les que s'aplicarà el marketing als tallers.

Alguns d'aquests tallers són:

- Packaging, decisió final. Veure taller
- Noves tecnologies aplicades al Marketing. Veure taller
- Branded Content: l'experiència de turismo de Canarias. Veure taller
- La transformació digital de les estratègies de marketing tradicional. Veeure taller
- Digitalitza el teu Marketing: crea experiències úniques per al teu client "digital". Veure taller

Entrega dels Marketing Leaders Adwards el proper dijous 30 de juny a l'Auditori de Barcelona. Els membres del Col·legi poden accedir gratuïtament, demana la teva invitació a jespin@colpublirp.com

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies