World Marketing Festival

Josep Espín,

World Marketing Festival


World Marketing Festival  Del 27 al 30 de juny de 2016 

Barcelona es converteix en la capital del marketing del 27 al 30 de juny. La programació del #WMFBcn inclou 21 tallers, l'entrega dels Marketing Leaders Awards i una trobada, el Barcelona Marketing Meeting, amb més de 700 assistents, que reunirà als principals exponents del marketing de tota Europa.

Ja estàn obertes les inscripcions als 21 tallers que composen la programació de Markethink i que tindran lloc per tota la ciutat de Barcelona.

Art, cultura, pymes, inbound i entorns globals són algunes de les temàtiques sobre les que s'aplicarà el marketing als tallers.

Alguns d'aquests tallers són:

- Packaging, decisió final. Veure taller
- Noves tecnologies aplicades al Marketing. Veure taller
- Branded Content: l'experiència de turismo de Canarias. Veure taller
- La transformació digital de les estratègies de marketing tradicional. Veeure taller
- Digitalitza el teu Marketing: crea experiències úniques per al teu client "digital". Veure taller

Entrega dels Marketing Leaders Adwards el proper dijous 30 de juny a l'Auditori de Barcelona. Els membres del Col·legi poden accedir gratuïtament, demana la teva invitació a jespin@colpublirp.com

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies