Triatló per l'Ocupació: Concurs remunerat per al disseny de Logo-Segell

Josep Espín,

Triatló per l'Ocupació: Concurs remunerat per al disseny de Logo-Segell


L'ADG-FAD col·labora en la convocatòria del concurs remunerat per al disseny del Logo-Segell de la Triatló per l'Ocupació, una iniciativa de caràcter social engegada per la Universitat Internacional de Catalunya amb la col·laboració de l'Agència Grey. Aquesta iniciativa pretén activar i conscienciar a la societat civil catalana sobre l'atur juvenil, una taxa dramàticament elevada al nostre país. Amb l'objectiu d'aconseguir que PIMES i entitats s'involucrin en un programa de creació d'ocupació per a joves, es posaran en marxa una sèrie d'activitats per tota Catalunya amb la col·laboració de TV3, entre d'altres. Aquesta iniciativa requereix de la creació d'un logotip-segell que identifiqui a les empreses adherides al programa i que pugui ser aplicat en diferents suports: papereria comercial, web, xarxes socials, imprès en packaging, productes, cartells, fulletons, etc. Per això, convidem a participar als professionals o equips de professionals del disseny i la comunicació visual que compleixin amb els següents requisits: - Residir a Catalunya - Ser menors de 32 anys - Trobar-se sense feina actualment Els interessats hauran d'enviar els seus books o portfolios a adg@adg-fad.org abans del 24 de novembre. Per a més informació i consulta de les bases, contacta amb nosaltres: adg@adg-fad.org / 93 256 67 67[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies