Triatló per l'Ocupació: Concurs remunerat per al disseny de Logo-Segell

Josep Espín,

Triatló per l'Ocupació: Concurs remunerat per al disseny de Logo-Segell


L'ADG-FAD col·labora en la convocatòria del concurs remunerat per al disseny del Logo-Segell de la Triatló per l'Ocupació, una iniciativa de caràcter social engegada per la Universitat Internacional de Catalunya amb la col·laboració de l'Agència Grey. Aquesta iniciativa pretén activar i conscienciar a la societat civil catalana sobre l'atur juvenil, una taxa dramàticament elevada al nostre país. Amb l'objectiu d'aconseguir que PIMES i entitats s'involucrin en un programa de creació d'ocupació per a joves, es posaran en marxa una sèrie d'activitats per tota Catalunya amb la col·laboració de TV3, entre d'altres. Aquesta iniciativa requereix de la creació d'un logotip-segell que identifiqui a les empreses adherides al programa i que pugui ser aplicat en diferents suports: papereria comercial, web, xarxes socials, imprès en packaging, productes, cartells, fulletons, etc. Per això, convidem a participar als professionals o equips de professionals del disseny i la comunicació visual que compleixin amb els següents requisits: - Residir a Catalunya - Ser menors de 32 anys - Trobar-se sense feina actualment Els interessats hauran d'enviar els seus books o portfolios a adg@adg-fad.org abans del 24 de novembre. Per a més informació i consulta de les bases, contacta amb nosaltres: adg@adg-fad.org / 93 256 67 67[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies