Tendències de màrqueting 2018

Josep Espín,

Tendències de màrqueting 2018


La consultora de comunicació i transformació digital Best Relations presenta les noves tendències que marcaran el ritme del màrqueting en 2018.

La comunicació del segle XXI necessita la mesura i l'anàlisi de dades, plataformes i codis. Però també necessita l'art, el sentit de la bellesa i la proporció de les formes que donen experiència. D'aquesta manera comença un llibre que ens parla del pas del monitoratge per keywords al monitoratge de la veu, del blockchain, de l'Internet de les Coses, de la interacció multimodal i de la digitalització de les ciutats. D'altra banda, també es parla de comunicació com un gresol humà, de la taxonomia dels elements que componen el engagement i de com els públics demanen més comunicació de valors reals i menys presència de influencers.

El fil conductor de totes aquestes tendències és el factor humà. En una època regida pels prosumers i per la llei de “faci-ho vostè mateix”, l'experiència i el sentit comú ens diuen que cal seguir confiant en els professionals. Ells tenen l'esperit del Renaixement: conjuminen ciència i humanisme, mètode i intuïció. I, en cada cas, apliquen la dosi exacta de cadascuna d'aquestes variables per fer de la Comunicació un art i del que comuniquen una cosa única i perdurable al llarg del temps.

Pots accedir al llibre complet aquí.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies