Symposium Grafica 2019

Josep Espín,

Symposium Grafica 2019


El V Symposium grafica, CINQUENA TROBADA ACADÈMICA DE RECERCA EN DISSENY GRÀFIC es celebrarà els dies 4, 5 i 6 de setembre de 2019 en la seu de l'ESCOLA SUPERIOR DE RELACIONS PÚBLIQUES DE BARCELONA (ESRP); Escola adscrita a la Universitat de Barcelona.

Dirigit a professors, estudiants i investigadors del disseny gràfic i creativitat publicitària, i és per això que els animem a la seva participació. Podran fer-ho en qualitat d'assistent o també, si així ho consideren oportú, en qualitat d'assistència amb presentació.Les aportacions acceptades al Symposium (siguin en format d'article científic o assaig) que superin els criteris de qualitat i la doble revisió cega, podran ser publicades en gràfica o bé, en qüestions publicitàries si així ho manifesten els autors.

En qualsevol cas, totes les ponències seran publicades amb la documentació del Symposium en el llibre d'actes.

El V Symposium gràfica és una trobada organitzada pel grup Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiquesde la Universitat Ramon Llull; el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques GRPde la Universitat Autònoma de Barcelona; el Grup de Recerca en Projectes de DissenyGràfic de la Universitat de Barcelona i compta amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya i del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

El Symposium gràfica és una iniciativa per a la dinamització de la recerca a través de les revistes científiques gràfica i qüestions publicitàries.

Si vols participar, clica en el següent enllaç: LINK INSCRIPCIONS

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies