Symposium Grafica 2019

Josep Espín,

Symposium Grafica 2019


El V Symposium grafica, CINQUENA TROBADA ACADÈMICA DE RECERCA EN DISSENY GRÀFIC es celebrarà els dies 4, 5 i 6 de setembre de 2019 en la seu de l'ESCOLA SUPERIOR DE RELACIONS PÚBLIQUES DE BARCELONA (ESRP); Escola adscrita a la Universitat de Barcelona.

Dirigit a professors, estudiants i investigadors del disseny gràfic i creativitat publicitària, i és per això que els animem a la seva participació. Podran fer-ho en qualitat d'assistent o també, si així ho consideren oportú, en qualitat d'assistència amb presentació.Les aportacions acceptades al Symposium (siguin en format d'article científic o assaig) que superin els criteris de qualitat i la doble revisió cega, podran ser publicades en gràfica o bé, en qüestions publicitàries si així ho manifesten els autors.

En qualsevol cas, totes les ponències seran publicades amb la documentació del Symposium en el llibre d'actes.

El V Symposium gràfica és una trobada organitzada pel grup Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiquesde la Universitat Ramon Llull; el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques GRPde la Universitat Autònoma de Barcelona; el Grup de Recerca en Projectes de DissenyGràfic de la Universitat de Barcelona i compta amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya i del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

El Symposium gràfica és una iniciativa per a la dinamització de la recerca a través de les revistes científiques gràfica i qüestions publicitàries.

Si vols participar, clica en el següent enllaç: LINK INSCRIPCIONS

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies