Streaming Setmana de la Comunicació 2015


Setmana de la Comunicació i l'Emprenedoria 2015 Centre per a la Iniciativa Emprenedora de Barcelona Activa (Carrer Llacuna, 164) Del 13 al 16 d’Abril de 2015 De 19.00 a 20.30 hores

Al llarg d’aquesta Setmana el Col·legi, amb col·laboració de Barcelona Activa, organitza quatre sessions a càrrec de professionals destacats del sector de la publicitat i les relacions públiques, on es reflexionarà sobre les claus per a la gestió de la comunicació del segle XXI i s’enfocarà en la polèmica: “la revolució digital”.

A més, es conversarà des de diferents vessants de les tècniques de la comunicació actual sobre com afecta la incidència del nou model de comunicació en la nostre societat civil i corporativa, i en el naixement de noves empreses o organitzacions.

L’objectiu de la Setmana de la Comunicació és apropar els temes d’actualitat i les tendències de la comunicació als nous professionals, a persones emprenedores i a les empreses perquè entenguin millor el fenomen comunicatiu d’avui i abordin la comunicació d’una manera més competitiva.

Programa:

Dilluns 13 d’Abril: Jornada Relacions Públiques

  • Sessió inaugural Setmana de la Comunicació 2015:
    • Ton del Pozo, Degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
    • Marc Puig, Director de Comunicació, Ajuntament de Barcelona
  • Tema: “Nou repte en la comunicació corporativa: La irrupció de la immediatesa informativa davant de la consolidació dels mitjans de comunicació digitals”.
  • Moderador:  Oscar Iniesta, Vocal del Col·legi i Director General d' Arenalia Comunicació
  • Ponents:
    • Marc Puig - Director de Comunicació, Ajuntament de Barcelona
    • Juan García – Editor d' Economia Digital
    • Ana Fernandez – Assessora de Comunicació Corporativa
    • Enric Sierra - Sotsdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia.

Dimarts, 14 d’abril: Jornada Publicitat

  • Tema: La nova era de la publicitat. Del Storytelling al Branded Content.
  • Moderador:  Jordi de Miquel
  • Ponents:
    • Alex Martinez, Director General Creatiu de l'agència JWalter Thompson
    • Eduard Farran, Director Creatiu Executiu de l'agència STRAGONOFF i primer doctor en Storytelling d’Espanya.

Dimecres, 15 d’abril: Jornada Planificació de Mitjans

  • Tema: Implicacions que ha suposat la digitalització en el model de relació entre els mitjans i els consumidors.
  • Moderador:  Ferdi Boloix, Director General Barcelona Dentsu Aegis Network.
  • Ponents:
    • Thais Ivern, Consellera Delegada Impact Media
    • David Lahoz , Head of Digital Carat Barcelona
    • Àlex Marquina, Director Comercial de Mitjans Digitals de la CCMA
    • Enric Sierra, Sostdirector de www.lavanguardia.com i director adjunt de La Vanguardia

Dijous 16 d’abril: Jornada digital

  • Tema: Oportunitats i amenaces de la nova publicitat social (publicitat a les xarxes socials: Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube..)
  • Moderador:  Francesc Grau, consultor i vocal del Col·legi
  • Ponents:
    • Marc Elena, CEO d' Adsmurai, empresa especialitzada en la inversió de publicitat social
    • Víctor Puig, Soci director de Zinkdo, agència d’estratègia, acció i medició digital
    • Sergi Garcia, Social Media Strategist a Grupo LEWIS PR
    • Sofia Mayoral, Marketing Digital Director a Banc Sabadell
    • Cristina Rius, Social Media Stradivarius

No et quedis sense plaça. Ja et pots inscriure al web de Barcelona Activa, i si vols més informació pots trucar al Col·legi al tel. 93 451 30 69

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies