Streaming Setmana de la Comunicació 2015


Setmana de la Comunicació i l'Emprenedoria 2015 Centre per a la Iniciativa Emprenedora de Barcelona Activa (Carrer Llacuna, 164) Del 13 al 16 d’Abril de 2015 De 19.00 a 20.30 hores

Al llarg d’aquesta Setmana el Col·legi, amb col·laboració de Barcelona Activa, organitza quatre sessions a càrrec de professionals destacats del sector de la publicitat i les relacions públiques, on es reflexionarà sobre les claus per a la gestió de la comunicació del segle XXI i s’enfocarà en la polèmica: “la revolució digital”.

A més, es conversarà des de diferents vessants de les tècniques de la comunicació actual sobre com afecta la incidència del nou model de comunicació en la nostre societat civil i corporativa, i en el naixement de noves empreses o organitzacions.

L’objectiu de la Setmana de la Comunicació és apropar els temes d’actualitat i les tendències de la comunicació als nous professionals, a persones emprenedores i a les empreses perquè entenguin millor el fenomen comunicatiu d’avui i abordin la comunicació d’una manera més competitiva.

Programa:

Dilluns 13 d’Abril: Jornada Relacions Públiques

  • Sessió inaugural Setmana de la Comunicació 2015:
    • Ton del Pozo, Degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
    • Marc Puig, Director de Comunicació, Ajuntament de Barcelona
  • Tema: “Nou repte en la comunicació corporativa: La irrupció de la immediatesa informativa davant de la consolidació dels mitjans de comunicació digitals”.
  • Moderador:  Oscar Iniesta, Vocal del Col·legi i Director General d' Arenalia Comunicació
  • Ponents:
    • Marc Puig - Director de Comunicació, Ajuntament de Barcelona
    • Juan García – Editor d' Economia Digital
    • Ana Fernandez – Assessora de Comunicació Corporativa
    • Enric Sierra - Sotsdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia.

Dimarts, 14 d’abril: Jornada Publicitat

  • Tema: La nova era de la publicitat. Del Storytelling al Branded Content.
  • Moderador:  Jordi de Miquel
  • Ponents:
    • Alex Martinez, Director General Creatiu de l'agència JWalter Thompson
    • Eduard Farran, Director Creatiu Executiu de l'agència STRAGONOFF i primer doctor en Storytelling d’Espanya.

Dimecres, 15 d’abril: Jornada Planificació de Mitjans

  • Tema: Implicacions que ha suposat la digitalització en el model de relació entre els mitjans i els consumidors.
  • Moderador:  Ferdi Boloix, Director General Barcelona Dentsu Aegis Network.
  • Ponents:
    • Thais Ivern, Consellera Delegada Impact Media
    • David Lahoz , Head of Digital Carat Barcelona
    • Àlex Marquina, Director Comercial de Mitjans Digitals de la CCMA
    • Enric Sierra, Sostdirector de www.lavanguardia.com i director adjunt de La Vanguardia

Dijous 16 d’abril: Jornada digital

  • Tema: Oportunitats i amenaces de la nova publicitat social (publicitat a les xarxes socials: Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube..)
  • Moderador:  Francesc Grau, consultor i vocal del Col·legi
  • Ponents:
    • Marc Elena, CEO d' Adsmurai, empresa especialitzada en la inversió de publicitat social
    • Víctor Puig, Soci director de Zinkdo, agència d’estratègia, acció i medició digital
    • Sergi Garcia, Social Media Strategist a Grupo LEWIS PR
    • Sofia Mayoral, Marketing Digital Director a Banc Sabadell
    • Cristina Rius, Social Media Stradivarius

No et quedis sense plaça. Ja et pots inscriure al web de Barcelona Activa, i si vols més informació pots trucar al Col·legi al tel. 93 451 30 69

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies