Quaderns del CAC

Josep Espín,

Quaderns del CAC


Quaderns del CAC és una publicació científica adreçada al sector audiovisual i editada pel Consell de l'Audiovisual de Catalunya. De periodicitat semestral, la revista pretén reflectir i debatre des de Catalunya els grans temes de la comunicació i la cultura audiovisual. Núm 45. Comunicació, mitjans i gènere. Sota aquest títol, el monogràfic ens a endisa a la temàtica de Comunicació, mitjans i gènere amb l'objectiu de posar el focus sobre la problemàtica dels desequilibris de gènere, a la qual l'autoritat catalana reguladora de l'audiovisual (CAC) ha estat atenta, aportant anàlisis sistemàtics i continus en el temps. Pots consultar el número en aquest enllaç Núm. 44. Fake news, algoritmes i bombolles informatives. Sota aquest títol, el monogràfic recull articles que parlen sobre l'estat de la intel·ligència artificial, la desinformació durant el referèndum de l'1-O, l'ús de l'explotació de dades personals durant la campanya de Donald Trump i com podem mesurar el biaix ideològic en mitjans digitals. Pots consultar el número en aquest enllaç Núm. 43. Diversitat i indústries culturals Sota el títol de "Diversitat i indústries culturals", el monogràfic està format per articles que tracten els canvis i l'evolució que s'ha produït en la cadena de valor de l'audiovisual. Així mateix, recull informació respecta la mesura de les audiències, el règim d'accés als continguts i la monetització. Pots consultar el número en aquest enllaç. Núm. 42. L'audiovisual OTT, noves fronteres i desafiaments Sota el títol de “L’audiovisual OTT, noves fronteres i desafiaments”, incorpora articles que analitzen la realitat dels serveis over-the-top i la seva interacció amb la resta d’agents del sector audiovisual des d’àmbits com ara la regulació, l’oferta o les estratègies de negoci. Pots consultar el número en aquest enllaç. Núm. 41. La ràdio, encara. Sota el títol “La ràdio, encara”, la revista dedica el tema monogràfic a aquest gran mitjà. El número obre amb Peter Lewis com a autor convidat amb una contribució sobre ràdio comunitària, i el monogràfic compta amb articles sobre el model de negoci de la ràdio, el podcàsting, la ràdio local, el crowfunding com a sistema de finançament de continguts de ràdio, i els programes radiofònics adreçats a la infància. Pots consultar el número en aquest enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies