Primera edició de l’Infonòmetre de Salut

Josep Espín,

Primera edició de l’Infonòmetre de Salut


Presentació de la primera edició de l’Infonòmetre de Salut.

L’acte es farà el dimecres 7 de març a les 12 h al Palau Robert (Pg Gràcia 105).

Presentem l'Infonòmetre de salut 2018 elaborat per Infoperiodistas i Accés, amb el suport de la FAPE (Federació d'Associacions de Periodistes d'Espanya) i ANIS (Associació Nacional d'Informadores de Salut).

La presentació anirà a càrrec de

. Ton del Pozo, vocal del Col·legi . Carolina López Nicolau, directora d'Infoperiodistas . Jesús Belmez, director de Media Intelligence d'Acceso . Javier Granda Revilla, vicepresident sisè d'ANIS

L'objectiu d'aquest informe és valorar la relació entre les fonts d'informació del sector salut i els periodistes, per facilitar la labor de les redaccions dels mitjans de comunicació.

L’informe està format per una recerca que analitza dos àmbits. D'una banda, la percepció dels periodistes, recollida a través d’una àmplia enquesta i d'una altra, l’anàlisi de les notícies publicades en els mitjans, com a indicador del comportament informatiu del sector.

Inscriu-te aquí[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies