Primera edició de l’Infonòmetre de Salut

Josep Espín,

Primera edició de l’Infonòmetre de Salut


Presentació de la primera edició de l’Infonòmetre de Salut.

L’acte es farà el dimecres 7 de març a les 12 h al Palau Robert (Pg Gràcia 105).

Presentem l'Infonòmetre de salut 2018 elaborat per Infoperiodistas i Accés, amb el suport de la FAPE (Federació d'Associacions de Periodistes d'Espanya) i ANIS (Associació Nacional d'Informadores de Salut).

La presentació anirà a càrrec de

. Ton del Pozo, vocal del Col·legi . Carolina López Nicolau, directora d'Infoperiodistas . Jesús Belmez, director de Media Intelligence d'Acceso . Javier Granda Revilla, vicepresident sisè d'ANIS

L'objectiu d'aquest informe és valorar la relació entre les fonts d'informació del sector salut i els periodistes, per facilitar la labor de les redaccions dels mitjans de comunicació.

L’informe està format per una recerca que analitza dos àmbits. D'una banda, la percepció dels periodistes, recollida a través d’una àmplia enquesta i d'una altra, l’anàlisi de les notícies publicades en els mitjans, com a indicador del comportament informatiu del sector.

Inscriu-te aquí[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies