Publicacions Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Publicacions Premi Prat Gaballí


El Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques

Neix amb l'objectiu de contribuir a l'apropament entre l'àmbit acadèmic de la disciplina i l'àmbit professional i d'aquesta manera afavorir la incorporació de la recerca universitària a la realitat professional. A tal efecte el Premi Prat Gaballí premia aquella tesi doctoral o treball final de doctorat (tesina o assimilables) que contribueixi d'una manera més clara al progrés de la professió publicitària o de relacions públiques. La dotació del premi consisteix en un pagament de tres mil euros més l'edició d'un resum del treball, que es distribuirà gratuïtament entre tots els col·legiats.

Any 2018

VIII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora: Iolanda Casalà i Surribas Títol:’'Comunicación de marca para vender’

Consulta el resum de la tesi aqui

Any 2015

VII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora en l'àmbit de Relacions Públiques: Natàlia Lozano Monterrubio Títol:’'Critical PR in Food Communication and Social Media. The Case of European Food Safety and Promotion Authorities’ foto-tesi

Consulta el resum de la tesi aquí.

Any 2014

VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora en l'àmbit de Publicitat: Silvia Sivera Títol: "Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria." Guanyadora en l'àmbit de les relacions públiques: Elisenda Estanyol Títol: "Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques." També es va fer referència al Dr. Victor Curto pel seu accèssit en publicitat amb el treball:  "Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas."

Any 2012

V Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques

Guanyadora en l'àmbit de Publicitat: Ana Beriain

Títol: "Radiografía de la metodología en investigación publicitaria. Anàlisis de las herramientas metodológicas utilizadas en España para medir las variables que influyen en el resultado de una campaña de publicidad en televisió."

Guanyador en l'àmbit de les relacions públiques: David Andreu

Títol: "La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya."

Any 2010

IV Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyador/a: Deborah do Espirito Santo Serra Títol: "Les motivacions dels consumidors per implicar-se en l'electronic word-of-mouth a Facebook"

Any 2009

III Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Cande Sánchez Olmos. Títol: "La musicidad. Las relaciones culturales entre la industria discográfica y la publicidad" foto

Any 2008

II Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Meritxell Jordana Títol: La Planificació estratègica en les agències de publicitat: naixement, evolució històrica i estat actual

Any 2007

I Premi Prat Gaballí de foment de la  recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Magda Mut Camacho Títol: "La direcció de Comunicació, plantejament de present i perspectiva de futur. Model d'un nou professional" foto D'aquest treball no es disposa de versió digital. Podeu demanar un exemplar al Col·legi.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies