Publicacions Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Publicacions Premi Prat Gaballí


El Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques

Neix amb l'objectiu de contribuir a l'apropament entre l'àmbit acadèmic de la disciplina i l'àmbit professional i d'aquesta manera afavorir la incorporació de la recerca universitària a la realitat professional. A tal efecte el Premi Prat Gaballí premia aquella tesi doctoral o treball final de doctorat (tesina o assimilables) que contribueixi d'una manera més clara al progrés de la professió publicitària o de relacions públiques. La dotació del premi consisteix en un pagament de tres mil euros més l'edició d'un resum del treball, que es distribuirà gratuïtament entre tots els col·legiats.

Any 2018

VIII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora: Iolanda Casalà i Surribas Títol:’'Comunicación de marca para vender’

Consulta el resum de la tesi aqui

Any 2015

VII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora en l'àmbit de Relacions Públiques: Natàlia Lozano Monterrubio Títol:’'Critical PR in Food Communication and Social Media. The Case of European Food Safety and Promotion Authorities’ foto-tesi

Consulta el resum de la tesi aquí.

Any 2014

VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora en l'àmbit de Publicitat: Silvia Sivera Títol: "Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria." Guanyadora en l'àmbit de les relacions públiques: Elisenda Estanyol Títol: "Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques." També es va fer referència al Dr. Victor Curto pel seu accèssit en publicitat amb el treball:  "Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas."

Any 2012

V Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques

Guanyadora en l'àmbit de Publicitat: Ana Beriain

Títol: "Radiografía de la metodología en investigación publicitaria. Anàlisis de las herramientas metodológicas utilizadas en España para medir las variables que influyen en el resultado de una campaña de publicidad en televisió."

Guanyador en l'àmbit de les relacions públiques: David Andreu

Títol: "La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya."

Any 2010

IV Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyador/a: Deborah do Espirito Santo Serra Títol: "Les motivacions dels consumidors per implicar-se en l'electronic word-of-mouth a Facebook"

Any 2009

III Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Cande Sánchez Olmos. Títol: "La musicidad. Las relaciones culturales entre la industria discográfica y la publicidad" foto

Any 2008

II Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Meritxell Jordana Títol: La Planificació estratègica en les agències de publicitat: naixement, evolució històrica i estat actual

Any 2007

I Premi Prat Gaballí de foment de la  recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Magda Mut Camacho Títol: "La direcció de Comunicació, plantejament de present i perspectiva de futur. Model d'un nou professional" foto D'aquest treball no es disposa de versió digital. Podeu demanar un exemplar al Col·legi.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies