Noves incorporacions a la Junta

Josep Espín,

Noves incorporacions a la Junta


El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya potencia la Junta de Govern amb la incorporació de professionals de renom Es tracta de cinc professionals que representen els diferents perfils del sector: Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS) Barcelona, 6 de maig de 2020. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya incorpora a la Junta de Govern cinc professionals que fins ara formaven part de la Comissió Executiva d’expansió, transformació digital i noves tendències en màrqueting i comunicació.  Aquests nous vocals són Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS). Les noves incorporacions s’emmarquen en el canvi d’Estatuts de l’entitat aprovats per la Junta General i ratificat per la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, i comporta una Junta de Govern més àmplia en nombre de vocalies, permetent així la incorporació de professionals que representin els diferents perfils del sector. Aquestes incorporacions reforcen el projecte de l’actual Junta de Govern que té com a objectiu impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya i situar-lo com a referent a escala internacional. Aquest impuls s’ha iniciat amb la transformació del propi Col·legi, amb un nou nom -més aglutinador i obert a les noves realitats del sector-, una nova marca i una nova identitat corporativa. Eduard Amiel, Director General de Carat Barcelona. Anteriorment, va estar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector. Marta Catasús, experta en mitjans. Actualment cap d’estratègia a OOMKT, agència de marketing digital. La seva trajectòria s’inicia a l'agència de mitjans Havas i posteriorment lidera l'estratègia de mitjans offline i online de vàries multinacionals espanyoles del sector de la moda, com Tous, Pronovias i Desigual, incorporant-se al departament de màrqueting d'aquestes empreses. Enric Nel·lo, Partner/Director creatiu executiu a Full Circle Karma. És un dels creatius publicitaris més reconeguts i llorejats a nivell internacional. La seva trajectòria professional passa per Proximity, Shackleton, Havas i Grey. Carlos Ortet, cofundador de Zoopa, una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident. Alba Roig, directora de LEWIS España. Ha estat responsable de definir les estratègies més apropiades per a marques nacionals i internacionals i d’apoderar a l’equip per oferir un enfoc únic i valuós als clients d’una varietat de sectors  (TI, Salut, Finances, Turisme o Consum) com 'la Caixa', Cisco, Siemens, Samsung, Schneider Electric, Mars Almirall, Grupo Uriach, Five Guys, Deliveroo, Zurich o Panasonic, entre altres.    [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies