Noves incorporacions a la Junta

Josep Espín,

Noves incorporacions a la Junta


El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya potencia la Junta de Govern amb la incorporació de professionals de renom Es tracta de cinc professionals que representen els diferents perfils del sector: Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS) Barcelona, 6 de maig de 2020. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya incorpora a la Junta de Govern cinc professionals que fins ara formaven part de la Comissió Executiva d’expansió, transformació digital i noves tendències en màrqueting i comunicació.  Aquests nous vocals són Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS). Les noves incorporacions s’emmarquen en el canvi d’Estatuts de l’entitat aprovats per la Junta General i ratificat per la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, i comporta una Junta de Govern més àmplia en nombre de vocalies, permetent així la incorporació de professionals que representin els diferents perfils del sector. Aquestes incorporacions reforcen el projecte de l’actual Junta de Govern que té com a objectiu impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya i situar-lo com a referent a escala internacional. Aquest impuls s’ha iniciat amb la transformació del propi Col·legi, amb un nou nom -més aglutinador i obert a les noves realitats del sector-, una nova marca i una nova identitat corporativa. Eduard Amiel, Director General de Carat Barcelona. Anteriorment, va estar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector. Marta Catasús, experta en mitjans. Actualment cap d’estratègia a OOMKT, agència de marketing digital. La seva trajectòria s’inicia a l'agència de mitjans Havas i posteriorment lidera l'estratègia de mitjans offline i online de vàries multinacionals espanyoles del sector de la moda, com Tous, Pronovias i Desigual, incorporant-se al departament de màrqueting d'aquestes empreses. Enric Nel·lo, Partner/Director creatiu executiu a Full Circle Karma. És un dels creatius publicitaris més reconeguts i llorejats a nivell internacional. La seva trajectòria professional passa per Proximity, Shackleton, Havas i Grey. Carlos Ortet, cofundador de Zoopa, una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident. Alba Roig, directora de LEWIS España. Ha estat responsable de definir les estratègies més apropiades per a marques nacionals i internacionals i d’apoderar a l’equip per oferir un enfoc únic i valuós als clients d’una varietat de sectors  (TI, Salut, Finances, Turisme o Consum) com 'la Caixa', Cisco, Siemens, Samsung, Schneider Electric, Mars Almirall, Grupo Uriach, Five Guys, Deliveroo, Zurich o Panasonic, entre altres.    [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies