Noves incorporacions a la Junta

Josep Espín,

Noves incorporacions a la Junta


El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya potencia la Junta de Govern amb la incorporació de professionals de renom Es tracta de cinc professionals que representen els diferents perfils del sector: Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS) Barcelona, 6 de maig de 2020. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya incorpora a la Junta de Govern cinc professionals que fins ara formaven part de la Comissió Executiva d’expansió, transformació digital i noves tendències en màrqueting i comunicació.  Aquests nous vocals són Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS). Les noves incorporacions s’emmarquen en el canvi d’Estatuts de l’entitat aprovats per la Junta General i ratificat per la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, i comporta una Junta de Govern més àmplia en nombre de vocalies, permetent així la incorporació de professionals que representin els diferents perfils del sector. Aquestes incorporacions reforcen el projecte de l’actual Junta de Govern que té com a objectiu impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya i situar-lo com a referent a escala internacional. Aquest impuls s’ha iniciat amb la transformació del propi Col·legi, amb un nou nom -més aglutinador i obert a les noves realitats del sector-, una nova marca i una nova identitat corporativa. Eduard Amiel, Director General de Carat Barcelona. Anteriorment, va estar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector. Marta Catasús, experta en mitjans. Actualment cap d’estratègia a OOMKT, agència de marketing digital. La seva trajectòria s’inicia a l'agència de mitjans Havas i posteriorment lidera l'estratègia de mitjans offline i online de vàries multinacionals espanyoles del sector de la moda, com Tous, Pronovias i Desigual, incorporant-se al departament de màrqueting d'aquestes empreses. Enric Nel·lo, Partner/Director creatiu executiu a Full Circle Karma. És un dels creatius publicitaris més reconeguts i llorejats a nivell internacional. La seva trajectòria professional passa per Proximity, Shackleton, Havas i Grey. Carlos Ortet, cofundador de Zoopa, una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident. Alba Roig, directora de LEWIS España. Ha estat responsable de definir les estratègies més apropiades per a marques nacionals i internacionals i d’apoderar a l’equip per oferir un enfoc únic i valuós als clients d’una varietat de sectors  (TI, Salut, Finances, Turisme o Consum) com 'la Caixa', Cisco, Siemens, Samsung, Schneider Electric, Mars Almirall, Grupo Uriach, Five Guys, Deliveroo, Zurich o Panasonic, entre altres.    [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies