Networking amb Sílvia Sivera

Josep Espín,

Networking amb Sílvia Sivera


El passat dimecres 28 d’octubre, va tenir lloc al Restaurant Sagardi, la xerrada “Claus Creatives de la publicitat viral” a càrrec de Sílvia Sivera, guanyadora del premi Prat Gaballí de publicitat 2014.

L’acte va començar amb la benvinguda del Degà del Col·legi, el Sr. Ton del Pozo, a la ponent, Sílvia Sivera.

La xerrada es va centrar en l’explicació dels factors de la viralitat publicitària, com ara el viral appeal, l’estructura de la xarxa social, les característiques comportamentals dels  receptors i els incentius per compartir el  missatge, i l’estratègia de conreu.

D'altra banda,  va explicar la fórmula V = cc (d+c) + a, com a base inspiradora per crear continguts que siguin compartits pels usuaris i els elements que la composen: líders d’opinió i target, la facilitat de transmissió, una durada curta, una sorpresa impactant, la optimització dels elements clau i una apertura remix.

Prèviament, va fer esment de  les característiques de la publicitat boca- orella, reinventada amb les TIC, i l’evolució del “word of mouth” al “word of mouse”. També ens va parlar dels drivers creatius per a un contingut, ordenats per: diversió, rumor, sensació, emoció, informació, implicació i utilitat.

 Al finalitzar la xerrada, es va donar peu al networking entre els assistents.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies