Networking amb Sílvia Sivera

Josep Espín,

Networking amb Sílvia Sivera


El passat dimecres 28 d’octubre, va tenir lloc al Restaurant Sagardi, la xerrada “Claus Creatives de la publicitat viral” a càrrec de Sílvia Sivera, guanyadora del premi Prat Gaballí de publicitat 2014.

L’acte va començar amb la benvinguda del Degà del Col·legi, el Sr. Ton del Pozo, a la ponent, Sílvia Sivera.

La xerrada es va centrar en l’explicació dels factors de la viralitat publicitària, com ara el viral appeal, l’estructura de la xarxa social, les característiques comportamentals dels  receptors i els incentius per compartir el  missatge, i l’estratègia de conreu.

D'altra banda,  va explicar la fórmula V = cc (d+c) + a, com a base inspiradora per crear continguts que siguin compartits pels usuaris i els elements que la composen: líders d’opinió i target, la facilitat de transmissió, una durada curta, una sorpresa impactant, la optimització dels elements clau i una apertura remix.

Prèviament, va fer esment de  les característiques de la publicitat boca- orella, reinventada amb les TIC, i l’evolució del “word of mouth” al “word of mouse”. També ens va parlar dels drivers creatius per a un contingut, ordenats per: diversió, rumor, sensació, emoció, informació, implicació i utilitat.

 Al finalitzar la xerrada, es va donar peu al networking entre els assistents.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies