#9 Platform Revolution! 25-01

Josep Espín,

#9 Platform Revolution! 25-01


EL MIRADOR INDISCRET La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #9. Platform revolution! Les plataformes com a motor d'innovació digital Dijous, 25 de gener de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció aquí Google, AirBnb, Uber, Wallapop, … El fenòmen de les plataformes ha vingut per quedar-se, i està ocupant cada cop més una posició preferent en tots els sectors de l’economia. Tenen unes regles de joc i de comunicació especifiques i cal conèixer-les per poder desenvolupar el mix guanyador. En aquesta propera sessió de #ElMirador podrem comptar amb la visió de tres experts en el disseny i comunicació de plataformes per compartir el seu coneixement i poder adaptar-nos i desenvolupar accions innovadores entorn a aquest nou model. Per tot això comptarem amb Xavier Dedeu, vocal Junta de Govern del Col·legi i CEO de l'agència ROAD Publicitat, com a moderador de la sessió; Xavier Fisa, cap d’Estratègia de LaviniaNext i amb Victor Roca, cap de màrqueting a Deliberry. Xavier Fisa @xfisa És el Cap d’Estratègia de LaviniaNext (Grup Lavinia), agència que ofereix idees, solucions de comunicació, tecnologia i continguts per impulsar marques, negocis i relacions. Va ser durant 6 anys Director de  Màrqueting i nous negocis a Lavinia Interactiva. Anteriorment ha treballat com a director de comptes digitals a G2 de Grey durant 7 anys i com a director de comptes a TBWA/WORLDWIDE. Xavier és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques  per la Universitat Ramon Llull, va fer un grau en Brand management a ESADE i diverses formacions sobre disseny de plataformes i design thinking, entre d’altres. Víctor Roca @victor_roca 1516292220554 És el Director de Màrqueting a Deliberry. Victor compta amb 7 anys d'experiència professional en FMCG, principalment en eCommerce, desenvolupament de negocis i funcions de gestió de marca en les principals companyies multinacionals com Unilever i GB Foods. Apassionat pel digital. Després de liderar el desenvolupament del canal d'eCommerce a Unilever España, actualment és responsable d'administrar diversos models d'eCommerce nous a diferents països europeus. Victor és Executive MBA per IESE i Bachelor in Business Administration per l'IQS.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies