#9 Platform Revolution! 25-01

Josep Espín,

#9 Platform Revolution! 25-01


EL MIRADOR INDISCRET La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #9. Platform revolution! Les plataformes com a motor d'innovació digital Dijous, 25 de gener de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció aquí Google, AirBnb, Uber, Wallapop, … El fenòmen de les plataformes ha vingut per quedar-se, i està ocupant cada cop més una posició preferent en tots els sectors de l’economia. Tenen unes regles de joc i de comunicació especifiques i cal conèixer-les per poder desenvolupar el mix guanyador. En aquesta propera sessió de #ElMirador podrem comptar amb la visió de tres experts en el disseny i comunicació de plataformes per compartir el seu coneixement i poder adaptar-nos i desenvolupar accions innovadores entorn a aquest nou model. Per tot això comptarem amb Xavier Dedeu, vocal Junta de Govern del Col·legi i CEO de l'agència ROAD Publicitat, com a moderador de la sessió; Xavier Fisa, cap d’Estratègia de LaviniaNext i amb Victor Roca, cap de màrqueting a Deliberry. Xavier Fisa @xfisa És el Cap d’Estratègia de LaviniaNext (Grup Lavinia), agència que ofereix idees, solucions de comunicació, tecnologia i continguts per impulsar marques, negocis i relacions. Va ser durant 6 anys Director de  Màrqueting i nous negocis a Lavinia Interactiva. Anteriorment ha treballat com a director de comptes digitals a G2 de Grey durant 7 anys i com a director de comptes a TBWA/WORLDWIDE. Xavier és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques  per la Universitat Ramon Llull, va fer un grau en Brand management a ESADE i diverses formacions sobre disseny de plataformes i design thinking, entre d’altres. Víctor Roca @victor_roca 1516292220554 És el Director de Màrqueting a Deliberry. Victor compta amb 7 anys d'experiència professional en FMCG, principalment en eCommerce, desenvolupament de negocis i funcions de gestió de marca en les principals companyies multinacionals com Unilever i GB Foods. Apassionat pel digital. Després de liderar el desenvolupament del canal d'eCommerce a Unilever España, actualment és responsable d'administrar diversos models d'eCommerce nous a diferents països europeus. Victor és Executive MBA per IESE i Bachelor in Business Administration per l'IQS.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies