MID Talent: Inspiració, Design Thinking i Networking

Josep Espín,

MID Talent: Inspiració, Design Thinking i Networking


Una setmana. Vint joves. Un repte. MID Talent és una iniciativa emmarcada en el MID Mercat d'Idees Disseny, un programa de pre-acceleració en emprenedoria creativa per a joves que t'ofereix:
  • Inspiració: Adquireix la motivació necessària per donar el salt per a la materialització de les teves idees o projectes.
  • Coneixement. Accedeix a formació específica sobre eines i recursos creatius enfocats a la co-creació de solucions i al desenvolupament de noves oportunitats.
  • Col·laboració. Aprèn a treballar en equip i a generar idees de forma individual i col·lectiva amb altres companys.
  • Design Thinking. Aprén una de les metodologies de treball pròpies del pensament creatiu més reconegudes per crear productes i serveis innovadors centrada en l’usuari.
  • Estratègia sostenible. Aprèn metodologies que incorporen la sostenibilitat en totes les operacions sota un enfocament de cicle de vida i cooperació en tota la cadena de valor.
  • Networking. Accedeix a una xarxa de contactes de l’àmbit de la innovació i el disseny, la sostenibilitat i l’emprenedoria.
  • Experiència. Conviu durant una setmana amb altres perfils, amb inquietuds anàlegues a les teves.
  • Descobriment. Identifica i posa en valor les teves habilitats i adquireix noves competències.
  Al programa poden participar joves menors de 30 anys, residents a Catalunya, que hagin finalitzat els seus estudis, i que puguin acreditar que el dia anterior a començar el programa no estaven ocupats. Han de tenir formació qualificada, independentment de l’àmbit, i motivació i compromís per aprendre metodologies pròpies relacionades amb emprenedoria creativa i estratègia sostenible. Pots saber més sobre la iniciativa i com inscriure't aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies