MID Talent: Inspiració, Design Thinking i Networking

Josep Espín,

MID Talent: Inspiració, Design Thinking i Networking


Una setmana. Vint joves. Un repte. MID Talent és una iniciativa emmarcada en el MID Mercat d'Idees Disseny, un programa de pre-acceleració en emprenedoria creativa per a joves que t'ofereix:
  • Inspiració: Adquireix la motivació necessària per donar el salt per a la materialització de les teves idees o projectes.
  • Coneixement. Accedeix a formació específica sobre eines i recursos creatius enfocats a la co-creació de solucions i al desenvolupament de noves oportunitats.
  • Col·laboració. Aprèn a treballar en equip i a generar idees de forma individual i col·lectiva amb altres companys.
  • Design Thinking. Aprén una de les metodologies de treball pròpies del pensament creatiu més reconegudes per crear productes i serveis innovadors centrada en l’usuari.
  • Estratègia sostenible. Aprèn metodologies que incorporen la sostenibilitat en totes les operacions sota un enfocament de cicle de vida i cooperació en tota la cadena de valor.
  • Networking. Accedeix a una xarxa de contactes de l’àmbit de la innovació i el disseny, la sostenibilitat i l’emprenedoria.
  • Experiència. Conviu durant una setmana amb altres perfils, amb inquietuds anàlegues a les teves.
  • Descobriment. Identifica i posa en valor les teves habilitats i adquireix noves competències.
  Al programa poden participar joves menors de 30 anys, residents a Catalunya, que hagin finalitzat els seus estudis, i que puguin acreditar que el dia anterior a començar el programa no estaven ocupats. Han de tenir formació qualificada, independentment de l’àmbit, i motivació i compromís per aprendre metodologies pròpies relacionades amb emprenedoria creativa i estratègia sostenible. Pots saber més sobre la iniciativa i com inscriure't aquí.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies