Màrqueting de veu

Josep Espín,

Màrqueting de veu


MÀRQUETING DE VEU   Dijous, 28 de març de 2019 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)   Inscriu-te a l'esmorzar del Mirador! És gratuït!      

El futur del màrqueting i la comunicació està a la veu. Els assistents virtuals i els podcasts obren noves oportunitats per les marques. Amb el desenvolupament de la intel·ligència artificial i la popularització dels assistents de veu, l'anomenat màrqueting sense pantalles ha fet que les marques busquin una nova manera d'arribar als seus potencials clients. Quins són els avantatges de l'àudio? Com serà el nou model de comunicació amb aquesta tecnologia? Quin serà el futur de la recerca de veu? Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en una sessió moderada per Carles Ortet, fundador de Zoopa  i en la que comptarem amb Xavi Fisa, Head of Strategy a LaviniaNext, Agustí Albiol, Estratègia i Canals Digitals a TMB i Paul Fleming, fundador i president de Barcelona Virtual.

  foto-redonaXavi Fisa @xfisa Head of Strategi a LaviniaNext

Xavi Fisa és Head of Strategy a LaviniaNext, agència de comunicació integral del Grup Lavinia que ofereix serveis de comunicació, contingut i tecnologia. Compta amb una àmplia experiència de més de 20 anys dissenyant i executant projectes de business design, màrqueting i comunicació multicanal.

Abans d’arribar el 2011 al Grup Lavinia, ha treballat en agències multinacionals com GREY, TBWA i FCB, liderant els seus departaments digitals i coordinant equips multidisciplinaris.

ssssssssssssss Agustí Albiol Uriz

Estratègia i canals digitals a TMB

Enginyer tècnic de telecomunicacions i llicenciat en Comunicació Audiovisual. Va iniciar la seva carrera en el camp de l’enginyeria ferroviària de l’alta velocitat i, posteriorment, dins el departament d’enginyeria de metro a TMB. Dins la mateixa empresa, ha evolucionat la seva carrera cap a la comunicació amb el client i actualment treballa com a Project Manager coordinant projectes de transformació digital i assistents de veu, dins el departament d’Estratègia i Canals Digitals, departament que lidera l’estratègia digital i els reptes de digitalització dins la Direcció de Màrqueting, que incorpora els equips que gestionen els canals digitals de la companyia com xarxes socials, webs, apps mòbils, e-commerce i altres canals com poden ser els assistents de veu o plataformes de marketing digital.

baixaPaul Fleming @pwfleming Fundador i president de Barcelona Virtual
Innovador i emprenedor, és expert en aplicar les noves tecnologies al Màrqueting amb el objectiu de crear solucions que realment connectin amb els usuaris i els resultats produïts. A més, té experiència en expandir-se en nous mercats, com quan ho va fer mentre treballava a Microsoft com a Marketing Manager per l’Europa de l’est i Rússia.

Al 1990, en Paul va presentar els primers productes de Microsoft amb Bill Gates a Moscou. També va crear les primeres campanyes de publicitat, la xarxa de relacions públiques i el canal de màrqueting allà i per tot l’Europa de l’est.

És fundador i propietari de la primera agència de Màrqueting Digital a Espanya, Barcelona Virtual. Tant el seu equip com ell, tenen una àmplia (i humil) experiència de què funciona i que no en l’àmbit del màrqueting digital. A la vegada, és cofundador d’Affinità Network i professor a diferents escoles de negocis.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies