Màrqueting de veu

Josep Espín,

Màrqueting de veu


MÀRQUETING DE VEU   Dijous, 28 de març de 2019 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)   Inscriu-te a l'esmorzar del Mirador! És gratuït!      

El futur del màrqueting i la comunicació està a la veu. Els assistents virtuals i els podcasts obren noves oportunitats per les marques. Amb el desenvolupament de la intel·ligència artificial i la popularització dels assistents de veu, l'anomenat màrqueting sense pantalles ha fet que les marques busquin una nova manera d'arribar als seus potencials clients. Quins són els avantatges de l'àudio? Com serà el nou model de comunicació amb aquesta tecnologia? Quin serà el futur de la recerca de veu? Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en una sessió moderada per Carles Ortet, fundador de Zoopa  i en la que comptarem amb Xavi Fisa, Head of Strategy a LaviniaNext, Agustí Albiol, Estratègia i Canals Digitals a TMB i Paul Fleming, fundador i president de Barcelona Virtual.

  foto-redonaXavi Fisa @xfisa Head of Strategi a LaviniaNext

Xavi Fisa és Head of Strategy a LaviniaNext, agència de comunicació integral del Grup Lavinia que ofereix serveis de comunicació, contingut i tecnologia. Compta amb una àmplia experiència de més de 20 anys dissenyant i executant projectes de business design, màrqueting i comunicació multicanal.

Abans d’arribar el 2011 al Grup Lavinia, ha treballat en agències multinacionals com GREY, TBWA i FCB, liderant els seus departaments digitals i coordinant equips multidisciplinaris.

ssssssssssssss Agustí Albiol Uriz

Estratègia i canals digitals a TMB

Enginyer tècnic de telecomunicacions i llicenciat en Comunicació Audiovisual. Va iniciar la seva carrera en el camp de l’enginyeria ferroviària de l’alta velocitat i, posteriorment, dins el departament d’enginyeria de metro a TMB. Dins la mateixa empresa, ha evolucionat la seva carrera cap a la comunicació amb el client i actualment treballa com a Project Manager coordinant projectes de transformació digital i assistents de veu, dins el departament d’Estratègia i Canals Digitals, departament que lidera l’estratègia digital i els reptes de digitalització dins la Direcció de Màrqueting, que incorpora els equips que gestionen els canals digitals de la companyia com xarxes socials, webs, apps mòbils, e-commerce i altres canals com poden ser els assistents de veu o plataformes de marketing digital.

baixaPaul Fleming @pwfleming Fundador i president de Barcelona Virtual
Innovador i emprenedor, és expert en aplicar les noves tecnologies al Màrqueting amb el objectiu de crear solucions que realment connectin amb els usuaris i els resultats produïts. A més, té experiència en expandir-se en nous mercats, com quan ho va fer mentre treballava a Microsoft com a Marketing Manager per l’Europa de l’est i Rússia.

Al 1990, en Paul va presentar els primers productes de Microsoft amb Bill Gates a Moscou. També va crear les primeres campanyes de publicitat, la xarxa de relacions públiques i el canal de màrqueting allà i per tot l’Europa de l’est.

És fundador i propietari de la primera agència de Màrqueting Digital a Espanya, Barcelona Virtual. Tant el seu equip com ell, tenen una àmplia (i humil) experiència de què funciona i que no en l’àmbit del màrqueting digital. A la vegada, és cofundador d’Affinità Network i professor a diferents escoles de negocis.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies