La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"

Josep Espín,

La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"


26a sessió del Mirador Indiscret Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020 Dijous, 30 de gener de 2020. Consulta 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum Les imatges La primera edició del Mirador Indiscret de l'any s'ha enfocat en donar a conèixer i compartir quines són les tendències tecnològiques i digitals que caldrà tenir presents aquest 2020 a l'hora de desenvolupar les nostres estratègies de màrqueting i comunicació. Amb una perspectiva tant sociològica com empresarial i global, hem establert les innovacions del sector i els nous comportaments socials adoptats pels consumidors. La sessió ha estat moderada pel vicedegà del Col·legi, Àlex Marquina i hem comptat amb les ponències d'Ana Reventós, responsable de l'àrea de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand, Òscar Peña, màxim responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació Digital a Grey Spain i Mònica Alonso, sòcia i CEO de l'Institute Of Next, d'Infonomia. Tots tres ponents han oferit una visió optimista i innovadora d'allò que aquesta dècada aportarà al sector i de quina manera hauríem de, com a professionals o bé usuaris, adaptar-nos als canvis i aplicar-los a les nostres estratègies. La primera a realitzar la seva ponència ha estat Ana Reventós, de Labrand, qui ens ha oferit una visió sociològica de com aquests canvis en el comportament dels consumidors afectaran la forma d'actuar de les empreses, i quines són les línies d'actuació que s'hauran de tenir en compte per poder adaptar-nos a aquests i les seves necessitats. Óscar Peña, de Grey Spain, ha centrat la seva ponència en una perspectiva més tecnològica i futurista del canvi. Tenint en compte la velocitat amb què la tecnologia avança, no ens hem de quedar enrere i tenir-li por, és més, les empreses cada cop més inclouen a la seva plantilla perfils futuristes que apostin pel futur i el que aquest ens depara. Per acabar la sessió, Mònica Alonso d'Infonomia, ha establert els reptes a què ens enfrontem. La velocitat immediata crearà la necessitat d'adaptació per part nostra així com la migració cap a nous models de negoci i de gestió desconeguts que tinguin en compte tots els canvis que conceptes com la Iot, l'IA o el 5G aportaran a la societat. Per acabar la sessió, els assistents han pogut compartir dubtes, comentaris i inquietuds sobre el què aquests canvis suposaran i de quina forma nosaltres podem formar-ne part i no quedar-nos enrere.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies