La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"

Josep Espín,

La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"


26a sessió del Mirador Indiscret Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020 Dijous, 30 de gener de 2020. Consulta 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum Les imatges La primera edició del Mirador Indiscret de l'any s'ha enfocat en donar a conèixer i compartir quines són les tendències tecnològiques i digitals que caldrà tenir presents aquest 2020 a l'hora de desenvolupar les nostres estratègies de màrqueting i comunicació. Amb una perspectiva tant sociològica com empresarial i global, hem establert les innovacions del sector i els nous comportaments socials adoptats pels consumidors. La sessió ha estat moderada pel vicedegà del Col·legi, Àlex Marquina i hem comptat amb les ponències d'Ana Reventós, responsable de l'àrea de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand, Òscar Peña, màxim responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació Digital a Grey Spain i Mònica Alonso, sòcia i CEO de l'Institute Of Next, d'Infonomia. Tots tres ponents han oferit una visió optimista i innovadora d'allò que aquesta dècada aportarà al sector i de quina manera hauríem de, com a professionals o bé usuaris, adaptar-nos als canvis i aplicar-los a les nostres estratègies. La primera a realitzar la seva ponència ha estat Ana Reventós, de Labrand, qui ens ha oferit una visió sociològica de com aquests canvis en el comportament dels consumidors afectaran la forma d'actuar de les empreses, i quines són les línies d'actuació que s'hauran de tenir en compte per poder adaptar-nos a aquests i les seves necessitats. Óscar Peña, de Grey Spain, ha centrat la seva ponència en una perspectiva més tecnològica i futurista del canvi. Tenint en compte la velocitat amb què la tecnologia avança, no ens hem de quedar enrere i tenir-li por, és més, les empreses cada cop més inclouen a la seva plantilla perfils futuristes que apostin pel futur i el que aquest ens depara. Per acabar la sessió, Mònica Alonso d'Infonomia, ha establert els reptes a què ens enfrontem. La velocitat immediata crearà la necessitat d'adaptació per part nostra així com la migració cap a nous models de negoci i de gestió desconeguts que tinguin en compte tots els canvis que conceptes com la Iot, l'IA o el 5G aportaran a la societat. Per acabar la sessió, els assistents han pogut compartir dubtes, comentaris i inquietuds sobre el què aquests canvis suposaran i de quina forma nosaltres podem formar-ne part i no quedar-nos enrere.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies