La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"

Josep Espín,

La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"


26a sessió del Mirador Indiscret Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020 Dijous, 30 de gener de 2020. Consulta 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum Les imatges La primera edició del Mirador Indiscret de l'any s'ha enfocat en donar a conèixer i compartir quines són les tendències tecnològiques i digitals que caldrà tenir presents aquest 2020 a l'hora de desenvolupar les nostres estratègies de màrqueting i comunicació. Amb una perspectiva tant sociològica com empresarial i global, hem establert les innovacions del sector i els nous comportaments socials adoptats pels consumidors. La sessió ha estat moderada pel vicedegà del Col·legi, Àlex Marquina i hem comptat amb les ponències d'Ana Reventós, responsable de l'àrea de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand, Òscar Peña, màxim responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació Digital a Grey Spain i Mònica Alonso, sòcia i CEO de l'Institute Of Next, d'Infonomia. Tots tres ponents han oferit una visió optimista i innovadora d'allò que aquesta dècada aportarà al sector i de quina manera hauríem de, com a professionals o bé usuaris, adaptar-nos als canvis i aplicar-los a les nostres estratègies. La primera a realitzar la seva ponència ha estat Ana Reventós, de Labrand, qui ens ha oferit una visió sociològica de com aquests canvis en el comportament dels consumidors afectaran la forma d'actuar de les empreses, i quines són les línies d'actuació que s'hauran de tenir en compte per poder adaptar-nos a aquests i les seves necessitats. Óscar Peña, de Grey Spain, ha centrat la seva ponència en una perspectiva més tecnològica i futurista del canvi. Tenint en compte la velocitat amb què la tecnologia avança, no ens hem de quedar enrere i tenir-li por, és més, les empreses cada cop més inclouen a la seva plantilla perfils futuristes que apostin pel futur i el que aquest ens depara. Per acabar la sessió, Mònica Alonso d'Infonomia, ha establert els reptes a què ens enfrontem. La velocitat immediata crearà la necessitat d'adaptació per part nostra així com la migració cap a nous models de negoci i de gestió desconeguts que tinguin en compte tots els canvis que conceptes com la Iot, l'IA o el 5G aportaran a la societat. Per acabar la sessió, els assistents han pogut compartir dubtes, comentaris i inquietuds sobre el què aquests canvis suposaran i de quina forma nosaltres podem formar-ne part i no quedar-nos enrere.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies