La Mirada Indiscreta als influencers

Josep Espín,

La Mirada Indiscreta als influencers


4a sessió d'El Mirador Indiscret Influencers: mite o realitat Dijous, 27 d'abril de 2017 Consulta Els 10 punts clau Vídeo-Resum de la sessió Vídeos de les exposicions Les imatges  El dijous 27 d'abril s'ha realitzat la quarta sessió d'El Mirador Indiscret, centrada en el món dels influencers i la seva relació amb les marques. La sessió s'ha iniciat amb la intervenció d'Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi i fundador d'Arenalia, que ha reflexionat sobre què són els influencers i què representen en el món de la comunicació. Seguidament ha donat pas a la primera ponent del dia, Arantxa Pérez, Directora General d'Influgency, que ha començat definint que és un influencer i els tipus que existeixen per després continuar amb perquè són necessaris i perquè s'han d'analitzar bé per poder relacionar un influencer amb la marca adequada. A continuació ha estat el torn de Jaume Rojo, influencer amb el nom de Rush Smith a les xarxes socials, ha donat el seu punt de vista sobre aquest món, dient que el seu principal motor és crear contingut per la seva comunitat i que les marques i els influencers es necessiten mútuament i el millor model és el col·laboratiu entre tots dos. Per últim, ha estat el torn d'Amets Uriarte, Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya que ha remarcat que inverteixen molt temps en monitorar bé les xarxes socials per poder detectar oportunitats i que hi ha influencers que tenen la capacitat d'arribar a més gent que els grans mitjans espanyols. La propera sessió, el dijous, 25 de maig. Properament tots els detalls.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies