La Mirada Indiscreta als influencers

Josep Espín,

La Mirada Indiscreta als influencers


4a sessió d'El Mirador Indiscret Influencers: mite o realitat Dijous, 27 d'abril de 2017 Consulta Els 10 punts clau Vídeo-Resum de la sessió Vídeos de les exposicions Les imatges  El dijous 27 d'abril s'ha realitzat la quarta sessió d'El Mirador Indiscret, centrada en el món dels influencers i la seva relació amb les marques. La sessió s'ha iniciat amb la intervenció d'Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi i fundador d'Arenalia, que ha reflexionat sobre què són els influencers i què representen en el món de la comunicació. Seguidament ha donat pas a la primera ponent del dia, Arantxa Pérez, Directora General d'Influgency, que ha començat definint que és un influencer i els tipus que existeixen per després continuar amb perquè són necessaris i perquè s'han d'analitzar bé per poder relacionar un influencer amb la marca adequada. A continuació ha estat el torn de Jaume Rojo, influencer amb el nom de Rush Smith a les xarxes socials, ha donat el seu punt de vista sobre aquest món, dient que el seu principal motor és crear contingut per la seva comunitat i que les marques i els influencers es necessiten mútuament i el millor model és el col·laboratiu entre tots dos. Per últim, ha estat el torn d'Amets Uriarte, Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya que ha remarcat que inverteixen molt temps en monitorar bé les xarxes socials per poder detectar oportunitats i que hi ha influencers que tenen la capacitat d'arribar a més gent que els grans mitjans espanyols. La propera sessió, el dijous, 25 de maig. Properament tots els detalls.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies