La mirada als E-Games

Josep Espín,

La mirada als E-Games


27a sessió del Mirador Indiscret E-Games: un gran volum d'audiència per explotar Dijous, 27 de febrer de 2020

Consulta: 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum (en edició) Les imatges

Avui ha tingut lloc una nova sessió del Mirador Indiscret, que ha estat centrada en els E-Games, també coneguts com a competicions de videojocs o eSports, i en descobrir quina és la seva posició en el mercat actualment en relació amb la seva audiència, rellevància social i relació amb les marques.

En aquesta ocasió la sessió ha estat moderada per Alba Roig, General Manager Spain de LEWIS General Comunications, que ha introduit la jornada i presentat els tres ponents d'avui: Oscar Soriano, Co-Founder de Play The Game, Victor Casanovas, Digital Strategist & eSports a SevenMila, i Marc Vilaregut, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

Els tres ponents han presentat una visió del sector dels eSports, passant des de la mateixa tendència del gaming competitiu fins a quina és la rellevància social que tenen aquestes competicions actualment.

El primer a parlar ha estat Oscar Soriano, que ha parlat de la tasca que fa "Play The Game", la qual fa de pont entre els E-Games i les marques. S'ha centrat en la rellevància que tenen els eSpots per a les marques, ja que són una forma de connectar amb el públic.

Victor Casanovas ha estat el segon ponent que ha parlat sobre el gran volum d'audiència que suposen actualment els eSports, des de jugadors fins a espectadors. També ha presentat el model de negoci que segueixen aquestes competicions, basat en el patrocini, les diferents lligues que existeixen i les plataformes per on es poden seguir.

Per últim, Marc Vilaregut ha donat una visió del sector més enfocada a la interacció de les marques com a patrocinadores dels E-Games; com poder entrar al món "gamer" sense el món "gamer".

Un cop acabada la sessió, s'ha obert un torn de preguntes on els assistents han traslladat els seus dubtes i inquietuds sobre el món gamer i tot el que aquest suposa per al mercat avui en dia.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies