La mirada als E-Games

Josep Espín,

La mirada als E-Games


27a sessió del Mirador Indiscret E-Games: un gran volum d'audiència per explotar Dijous, 27 de febrer de 2020

Consulta: 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum (en edició) Les imatges

Avui ha tingut lloc una nova sessió del Mirador Indiscret, que ha estat centrada en els E-Games, també coneguts com a competicions de videojocs o eSports, i en descobrir quina és la seva posició en el mercat actualment en relació amb la seva audiència, rellevància social i relació amb les marques.

En aquesta ocasió la sessió ha estat moderada per Alba Roig, General Manager Spain de LEWIS General Comunications, que ha introduit la jornada i presentat els tres ponents d'avui: Oscar Soriano, Co-Founder de Play The Game, Victor Casanovas, Digital Strategist & eSports a SevenMila, i Marc Vilaregut, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

Els tres ponents han presentat una visió del sector dels eSports, passant des de la mateixa tendència del gaming competitiu fins a quina és la rellevància social que tenen aquestes competicions actualment.

El primer a parlar ha estat Oscar Soriano, que ha parlat de la tasca que fa "Play The Game", la qual fa de pont entre els E-Games i les marques. S'ha centrat en la rellevància que tenen els eSpots per a les marques, ja que són una forma de connectar amb el públic.

Victor Casanovas ha estat el segon ponent que ha parlat sobre el gran volum d'audiència que suposen actualment els eSports, des de jugadors fins a espectadors. També ha presentat el model de negoci que segueixen aquestes competicions, basat en el patrocini, les diferents lligues que existeixen i les plataformes per on es poden seguir.

Per últim, Marc Vilaregut ha donat una visió del sector més enfocada a la interacció de les marques com a patrocinadores dels E-Games; com poder entrar al món "gamer" sense el món "gamer".

Un cop acabada la sessió, s'ha obert un torn de preguntes on els assistents han traslladat els seus dubtes i inquietuds sobre el món gamer i tot el que aquest suposa per al mercat avui en dia.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies