La Loteria del Col·legi: Aquest any sí!

Josep Espín,

La Loteria del Col·legi: Aquest any sí!


Com cada any  per aquestes dates, t'oferim la possibilitat d'adquirir la loteria del Col·legi amb l'esperança que aquest any sí, ens toqui!  I aquest any ho tornem a fer per partida doble, perquè tens dues opcions:
  • Loteria de Nadal: 96.028 -- Participacions de 6 euros i se'n juguen 5
  • La Grossa de Cap d'Any: 08.083 i 56.669 (EXHAURIDA) -- Participacions de 5 euros i se'n juguen 4 (2 euros a cada número)
Donades les característiques de La Grossa de Cap d'Any i per tal que el màxim de persones puguessin disposar de participacions s'en va limitar la reserva i adquisició a un màxim de 4 butlletes per membre del Col·legi. No obstant això, us anunciem que les participacions de La Grossa de Cap d'Any s'han esgotat.
Tot i així, encara podeu seguir jugant amb la Loteria de Nadal. No et quedis sense! Fes la teva reserva. Com?

Recorda que, en cas que no et sigui possible venir a recollir la teva participació, tens l'opció de deixar-les en dipòsit al Col·legi.

A més, pots fer el pagament via transferència al nostre compte bancari "ES42 0081-0193-81-0001190020" indicant el teu nom o en efectiu en el moment de recollir-les.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies