La Loteria del Col·legi: Aquest any sí!

Josep Espín,

La Loteria del Col·legi: Aquest any sí!


Com cada any  per aquestes dates, t'oferim la possibilitat d'adquirir la loteria del Col·legi amb l'esperança que aquest any sí, ens toqui!  I aquest any ho tornem a fer per partida doble, perquè tens dues opcions:
  • Loteria de Nadal: 96.028 -- Participacions de 6 euros i se'n juguen 5
  • La Grossa de Cap d'Any: 08.083 i 56.669 (EXHAURIDA) -- Participacions de 5 euros i se'n juguen 4 (2 euros a cada número)
Donades les característiques de La Grossa de Cap d'Any i per tal que el màxim de persones puguessin disposar de participacions s'en va limitar la reserva i adquisició a un màxim de 4 butlletes per membre del Col·legi. No obstant això, us anunciem que les participacions de La Grossa de Cap d'Any s'han esgotat.
Tot i així, encara podeu seguir jugant amb la Loteria de Nadal. No et quedis sense! Fes la teva reserva. Com?

Recorda que, en cas que no et sigui possible venir a recollir la teva participació, tens l'opció de deixar-les en dipòsit al Col·legi.

A més, pots fer el pagament via transferència al nostre compte bancari "ES42 0081-0193-81-0001190020" indicant el teu nom o en efectiu en el moment de recollir-les.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies