La diversitat ven?

Josep Espín,

La diversitat ven?


El passat 25 de febrer es va celebrar una taula rodona, al Museu Colet, en la que van intervenir professionals del sector de la comunicació com ara Rafa Besolí, Responsable de Comunicació d’Acció intercultural de la Direcció d’Immigració de l’Ajuntament de Barcelona, Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació La Caixa, Toni Segarra, Soci fundador i director de SCPF, i Miquel Campmany, Responsable de publicitat i de continguts de marca de Nestlé. La taula rodona va estar moderada per Richard Wakefield, Director creatiu i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

Després de la benvinguda del degà del Col·legi, Sr. Ton del Pozo, Nicolás Lorite, productor del documental i de la investigació acadèmica promoguda per Migracom, UAB i el Col·legi “La diversitat ven?, s’utilitza de forma ètica?”, va parlar sobre publicitat, diversitat i ètica.

Entre les pronunciacions dels professionals, Toni Segarra va afirmar “la publicidad y las marcas no quieren ofender a nadie”. La diversitat i la publicitat és un tema present en els debats sobre comunicació actual, i els experts del sector es pronuncien. “La publicidad responsable ha de construir la sociedad y ha de incorporar la diversidad”, va afegir a la taula rodona Rafa Besolí. Per la seva banda, Montse Blanco va remarcar que a Fundació La Caixa busquen amb prioritat que la publicitat reflecteixi la societat.

Posteriorment de la taula rodona es va donar pas a les intervencions dels assistents a l'acte.

En aquest enllaç podeu veure video de la jornada.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies