La diversitat ven?

Josep Espín,

La diversitat ven?


El passat 25 de febrer es va celebrar una taula rodona, al Museu Colet, en la que van intervenir professionals del sector de la comunicació com ara Rafa Besolí, Responsable de Comunicació d’Acció intercultural de la Direcció d’Immigració de l’Ajuntament de Barcelona, Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació La Caixa, Toni Segarra, Soci fundador i director de SCPF, i Miquel Campmany, Responsable de publicitat i de continguts de marca de Nestlé. La taula rodona va estar moderada per Richard Wakefield, Director creatiu i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

Després de la benvinguda del degà del Col·legi, Sr. Ton del Pozo, Nicolás Lorite, productor del documental i de la investigació acadèmica promoguda per Migracom, UAB i el Col·legi “La diversitat ven?, s’utilitza de forma ètica?”, va parlar sobre publicitat, diversitat i ètica.

Entre les pronunciacions dels professionals, Toni Segarra va afirmar “la publicidad y las marcas no quieren ofender a nadie”. La diversitat i la publicitat és un tema present en els debats sobre comunicació actual, i els experts del sector es pronuncien. “La publicidad responsable ha de construir la sociedad y ha de incorporar la diversidad”, va afegir a la taula rodona Rafa Besolí. Per la seva banda, Montse Blanco va remarcar que a Fundació La Caixa busquen amb prioritat que la publicitat reflecteixi la societat.

Posteriorment de la taula rodona es va donar pas a les intervencions dels assistents a l'acte.

En aquest enllaç podeu veure video de la jornada.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies