La CCMA i el Col·legi uneixen forces per impulsar el sector

Josep Espín,

La CCMA i el Col·legi uneixen forces per impulsar el sector


La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han firmat un acord de col·laboració per impulsar el sector de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques.

Aquest acord de col·laboració, l’han signat Núria Llorach, presidenta en funcions de la CCMA, i Rosa Romà, degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. L’acord té com a objectiu impulsar el sector de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques per tal d’enfortir la indústria de la comunicació publicitària catalana i situar Catalunya com a referència internacional en aquest sector.

Així mateix, la CCMA i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya treballaran conjuntament per fomentar el coneixement de l’evolució del sector per part de les persones consumidores i usuàries. En aquest sentit, podran organitzar activitats conjuntes de divulgació, formació o estudi relacionades amb l’activitat publicitària i el paper de les marques en els mitjans de comunicació.

Segons aquest conveni, la CCMA serà considerada partner corporatiu del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, de tal manera que formarà part del consell consultiu de l’entitat i participarà en les principals activitats del Col·legi, com els Premis Impacte, la Festa d’Estiu, el Mirador Indiscret o els After Work, entre altres.

En declaracions de la degana del Col·legi, Rosa Romà, “l’acord amb la CCMA suposa un gran pas per al Col·legi en el seu objectiu d’impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya. Anar de la mà d’una entitat com la Corporació possibilita tenir la visibilitat necessària d’un sector en constant transformació. Estem molt satisfets de comptar amb el suport de la Corporació en aquest ambiciós projecte”.

Per la seva banda, la presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, ha destacat que “impulsar les indústries culturals del nostre país i projectar el talent dels seus professionals és un dels objectius de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a servei públic de comunicació. En aquest sentit, col·laborar amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ens permetrà focalitzar-nos en aquest àmbit estratègic”.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és la institució que agrupa el col·lectiu de professionals que es dediquen al màrqueting, la comunicació, la publicitat, les relacions públiques i la comunicació en general. Entre les seves finalitats, hi ha ordenar i vigilar l’exercici de la professió en el marc legal que li és d’aplicació, defensar els interessos professionals dels col·legiats, vetllar perquè l’activitat professional s’adeqüi als interessos dels ciutadans, millorar la formació professional o impulsar el reconeixement i desenvolupament del sector a Catalunya.

ccma.cat

colpublirp.com

Barcelona, 20 de febrer del 2020.

 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies