La CCMA i el Col·legi uneixen forces per impulsar el sector

Josep Espín,

La CCMA i el Col·legi uneixen forces per impulsar el sector


La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han firmat un acord de col·laboració per impulsar el sector de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques.

Aquest acord de col·laboració, l’han signat Núria Llorach, presidenta en funcions de la CCMA, i Rosa Romà, degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. L’acord té com a objectiu impulsar el sector de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques per tal d’enfortir la indústria de la comunicació publicitària catalana i situar Catalunya com a referència internacional en aquest sector.

Així mateix, la CCMA i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya treballaran conjuntament per fomentar el coneixement de l’evolució del sector per part de les persones consumidores i usuàries. En aquest sentit, podran organitzar activitats conjuntes de divulgació, formació o estudi relacionades amb l’activitat publicitària i el paper de les marques en els mitjans de comunicació.

Segons aquest conveni, la CCMA serà considerada partner corporatiu del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, de tal manera que formarà part del consell consultiu de l’entitat i participarà en les principals activitats del Col·legi, com els Premis Impacte, la Festa d’Estiu, el Mirador Indiscret o els After Work, entre altres.

En declaracions de la degana del Col·legi, Rosa Romà, “l’acord amb la CCMA suposa un gran pas per al Col·legi en el seu objectiu d’impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya. Anar de la mà d’una entitat com la Corporació possibilita tenir la visibilitat necessària d’un sector en constant transformació. Estem molt satisfets de comptar amb el suport de la Corporació en aquest ambiciós projecte”.

Per la seva banda, la presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, ha destacat que “impulsar les indústries culturals del nostre país i projectar el talent dels seus professionals és un dels objectius de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a servei públic de comunicació. En aquest sentit, col·laborar amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ens permetrà focalitzar-nos en aquest àmbit estratègic”.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és la institució que agrupa el col·lectiu de professionals que es dediquen al màrqueting, la comunicació, la publicitat, les relacions públiques i la comunicació en general. Entre les seves finalitats, hi ha ordenar i vigilar l’exercici de la professió en el marc legal que li és d’aplicació, defensar els interessos professionals dels col·legiats, vetllar perquè l’activitat professional s’adeqüi als interessos dels ciutadans, millorar la formació professional o impulsar el reconeixement i desenvolupament del sector a Catalunya.

ccma.cat

colpublirp.com

Barcelona, 20 de febrer del 2020.

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies