La biblioteca del Col·legi al Hub Barcelona

Josep Espín,

La biblioteca del Col·legi al Hub Barcelona


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya incorpora tots els seus materials bibliogràfics al Centre de Documentació del Museu de Disseny Hub Barcelona, un centre destinat a la recerca i la informació de les arts de l’objecte i el disseny. 

Es tracta d’un espai condicionat on es pot consultar la nostra biblioteca especialitzada en comunicació, publicitat i relacions públiques, i altres disciplines com arts decoratives i disseny (gràfic, industrial, tèxtil, d'espais, de moda i de serveis). Aquest canvi afavoreix als membres del Col·legi, ja que podran accedir a un gran fons de documentació bibliogràfica. A la vegada, la iniciativa permet que la biblioteca del Col·legi estigui a l’abast d’altres professionals i experts del sector de la comunicació o les arts. Per tal de gaudir dels documents i les instal·lacions esmentades, haureu de identificar-vos com a membres del Col·legi. A partir d'allí se us proporcionarà un carnet de la biblioteca, que us permetrà accedir-hi i endur-vos llibres en préstec.

Horaris Centre de Documentació: Dimarts i dimecres de 10 a 20 h. Dijous de 15 a 20 h. Divendres de 10 a 15 h.

Edifici Disseny Hub Barcelona Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38 08018 - Barcelona Tel. 93 256 68 30 Web Centre: http://www.museudeldisseny.cat/ca/centredoc

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies