La biblioteca del Col·legi al Hub Barcelona

Josep Espín,

La biblioteca del Col·legi al Hub Barcelona


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya incorpora tots els seus materials bibliogràfics al Centre de Documentació del Museu de Disseny Hub Barcelona, un centre destinat a la recerca i la informació de les arts de l’objecte i el disseny. 

Es tracta d’un espai condicionat on es pot consultar la nostra biblioteca especialitzada en comunicació, publicitat i relacions públiques, i altres disciplines com arts decoratives i disseny (gràfic, industrial, tèxtil, d'espais, de moda i de serveis). Aquest canvi afavoreix als membres del Col·legi, ja que podran accedir a un gran fons de documentació bibliogràfica. A la vegada, la iniciativa permet que la biblioteca del Col·legi estigui a l’abast d’altres professionals i experts del sector de la comunicació o les arts. Per tal de gaudir dels documents i les instal·lacions esmentades, haureu de identificar-vos com a membres del Col·legi. A partir d'allí se us proporcionarà un carnet de la biblioteca, que us permetrà accedir-hi i endur-vos llibres en préstec.

Horaris Centre de Documentació: Dimarts i dimecres de 10 a 20 h. Dijous de 15 a 20 h. Divendres de 10 a 15 h.

Edifici Disseny Hub Barcelona Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38 08018 - Barcelona Tel. 93 256 68 30 Web Centre: http://www.museudeldisseny.cat/ca/centredoc

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies