Junta General Ordinària 2016

Josep Espín,

Junta General Ordinària 2016


Junta General Ordinària 2016 Dijous, 21 d’abril de 2016 

El passat 21 d’abril va tenir lloc la Junta General Ordinària del Col·legi d’aquest any 2016.

L’acte es va iniciar amb la benvinguda de Ton del Pozo. A continuació,  es va aprovar l'acta de la Junta General del 2015.  Ton del Pozo, va fer un repàs del que ha estat el 2015 en la presentació de la Memòria d’activitats 2015, destacant les formatives, culturals, lúdiques i de networking programades pel propi Col·legi així com les convocades per altres entitats però amb interès per als col·legiats i amb importants descomptes. També va parlar de l’ampliació del serveis per als col·legiats, les sinèrgies amb altres institucions, les tasques per a defensar la professió i tots aquells actes en que els membres de la Junta han assistit en representació del Col·legi.

La nostra assessora fiscal, Mª José Expósito, va presentar la liquidació del pressupost del 2015 i l’informe de l’auditoria.

Seguidament Ton del Pozo, va presentar el resum de les activitats realitzades fins al moment en el 2016. A continuació va exposar l’evolució del nombre de col·legiats i, en relació a la quota col·legial, va comentar que es manté la política de quotes iniciada el 2003 i no hi ha cap increment. Per útlim es va presentar el pressupost per aquest any.

Tos els punts van ser aprovats pels col·legiats assistents.

Abans del torn de paraules per als col·legiats, es va cedir la paraula  a Ton del Pozo, que va dirigir unes paraules d'agraïment i de comiat per donar pas a Rosa Romà, la nova degana desprès del procés electoral, qui  va presentar la nova Junta i explicar els objectius marcats.

Seguidament, es va cedir la paraula als col·legiats assistents en el torn obert de paraules.

Accedeix a la informació presentada durant la Junta General: Junta_General_2016-21042016

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies