Junta General Ordinària 2016

Josep Espín,

Junta General Ordinària 2016


Junta General Ordinària 2016 Dijous, 21 d’abril de 2016 

El passat 21 d’abril va tenir lloc la Junta General Ordinària del Col·legi d’aquest any 2016.

L’acte es va iniciar amb la benvinguda de Ton del Pozo. A continuació,  es va aprovar l'acta de la Junta General del 2015.  Ton del Pozo, va fer un repàs del que ha estat el 2015 en la presentació de la Memòria d’activitats 2015, destacant les formatives, culturals, lúdiques i de networking programades pel propi Col·legi així com les convocades per altres entitats però amb interès per als col·legiats i amb importants descomptes. També va parlar de l’ampliació del serveis per als col·legiats, les sinèrgies amb altres institucions, les tasques per a defensar la professió i tots aquells actes en que els membres de la Junta han assistit en representació del Col·legi.

La nostra assessora fiscal, Mª José Expósito, va presentar la liquidació del pressupost del 2015 i l’informe de l’auditoria.

Seguidament Ton del Pozo, va presentar el resum de les activitats realitzades fins al moment en el 2016. A continuació va exposar l’evolució del nombre de col·legiats i, en relació a la quota col·legial, va comentar que es manté la política de quotes iniciada el 2003 i no hi ha cap increment. Per útlim es va presentar el pressupost per aquest any.

Tos els punts van ser aprovats pels col·legiats assistents.

Abans del torn de paraules per als col·legiats, es va cedir la paraula  a Ton del Pozo, que va dirigir unes paraules d'agraïment i de comiat per donar pas a Rosa Romà, la nova degana desprès del procés electoral, qui  va presentar la nova Junta i explicar els objectius marcats.

Seguidament, es va cedir la paraula als col·legiats assistents en el torn obert de paraules.

Accedeix a la informació presentada durant la Junta General: Junta_General_2016-21042016

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies