Jornada Internacional: D'on diries que sóc?

Josep Espín,

Jornada Internacional: D'on diries que sóc?


D’on diries que sóc? D’on som en realitat? Amb quin lloc del món ens associa la publicitat? Són preguntes que conviden a conversar sobre les bones pràctiques inclusives a partir dels resultats de la recerca de Publicitat audiovisual i diversitat sociocultural a Catalunya.

El proper dimarts 3 de maig, a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB (Edifici I, carrer de les Vinyes), es celebra la jornada internacional sobre la diversitat sociocultural en la publicitat audiovisual, organitzada per la Mesa per la Diversitat en l'Audiovisual, la Universitat Autónoma de Barcelona i Migracom.

L’estudi s’ha dut a terme des de la Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual del Consell de l’Audiovisual de Catalunya i ha estat dirigit per Nicolás Lorite García en col·laboració amb un equip interdisciplinari i interuniversitari integrat per Beatriu Guarro, Raúl Martínez, Salwa Elgharbi i Enric Prats.

Els resultats obtinguts permeten formular propostes d’acord amb la realitat sociocultural. Per això està previst que participin en aquesta jornada responsables d’organismes públics i privats clau per a la normalització de les bones pràctiques inclusives.

Per a consultar el programa de la jornada i altre informació d'interès fes click aquí.

En cas que vulguis inscriure't, contacta amb:

  • E-mail: mesadiversitat.cac@gencat.cat
  • Telèfon: (+34) 935 575 098

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies