Jornada Internacional: D'on diries que sóc?

Josep Espín,

Jornada Internacional: D'on diries que sóc?


D’on diries que sóc? D’on som en realitat? Amb quin lloc del món ens associa la publicitat? Són preguntes que conviden a conversar sobre les bones pràctiques inclusives a partir dels resultats de la recerca de Publicitat audiovisual i diversitat sociocultural a Catalunya.

El proper dimarts 3 de maig, a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB (Edifici I, carrer de les Vinyes), es celebra la jornada internacional sobre la diversitat sociocultural en la publicitat audiovisual, organitzada per la Mesa per la Diversitat en l'Audiovisual, la Universitat Autónoma de Barcelona i Migracom.

L’estudi s’ha dut a terme des de la Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual del Consell de l’Audiovisual de Catalunya i ha estat dirigit per Nicolás Lorite García en col·laboració amb un equip interdisciplinari i interuniversitari integrat per Beatriu Guarro, Raúl Martínez, Salwa Elgharbi i Enric Prats.

Els resultats obtinguts permeten formular propostes d’acord amb la realitat sociocultural. Per això està previst que participin en aquesta jornada responsables d’organismes públics i privats clau per a la normalització de les bones pràctiques inclusives.

Per a consultar el programa de la jornada i altre informació d'interès fes click aquí.

En cas que vulguis inscriure't, contacta amb:

  • E-mail: mesadiversitat.cac@gencat.cat
  • Telèfon: (+34) 935 575 098

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies