Inversió publicitaria en mitjans digitals

Josep Espín,

Inversió publicitaria en mitjans digitals


IAB: Estudi de la inversió publicitaria en mitjans digitals 2018 Descarrega l'estudi aquí

Un any més, l'Associació de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a Espanya (IAB Spain) amb la col·laboració de PwC ha elaborat l'estudi sobre la Inversió Publicitària en Mitjans Digitals 2018.

La inversió publicitària va créixer fins a un 13,5 més en comparació a l'any 2017, amb un xifra de 1.972 milions d'euros. Aquest resultat es distribueix entre diferents suports: qui encapçala la llista el desktop i mobile amb 1.858 milions, darrere seu aquesta la publicitat exterior amb 61 milions; a continuació aquesta native i branded content amb un total de 43,1 milions; li segueix l'àudio online amb 6,5 milions; finalment trobem la televisió connectada amb 2,8 milions.

Així doncs, la publicitat digital representa una penetració del 34,3% respecte al total invertit i enforteix la seva posició en el rànquing de mitjans, aconseguint acostar-se al resultat del líder de la implementació, la televisió amb un 37,1%.

En termes de sectors que més inverteixen en publicitat, Automoció és el rei del rànquing amb un 23,7%. En segon lloc li segueix Gran Distribució amb un 10,9% amb les companyies El Corte Inglés i Hipercor com principals marques. Seguidament, la Bellesa, Higiene i Coméstica s'emporta el tercer lloc amb un 9,2% on destaca l'empresa Procter & Gamble. Després segueixen altres sectors com a Alimentació i Begudes (8,4%), Banca (7,6%) i Telecomunicacions (7,3%).

Si vols saber com continua l'informa, llegeix-lo aquí[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies