Resolució VII Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Resolució VII Premi Prat Gaballí


El Jurat del VII Premi Prat Gaballí de foment de l'investigació en publicitat i relacions públiques, reunit el divendres, 26 de febrer de 2016, en la seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, va decidir:

- Premiar en l'àmbit de les Relacions Públiques, el treball: "Critical PR in Food Communication and Social Media.The Case of European Food Safety and Promotion Authorities", presentat per Natàlia Lozano.

- Declarar desert el premi en l'àmbit de Publicitat.

Des del Col·legi donem l'enhorabona a la persona guanyadora i agraïm la participació de tots els que han presentat els seus treballs.

El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector.

Jurat Publicitat: - Sr. Joan Ramon Molero, responsable de promoció i Comunicació de l'EUSS i col·legiat. - Dra. Matilde Obradors, professora UPF. - Sr. Enric Pujadas, director del Area de Publicitat, Patrocinis i Marqueting de Mediapro i col·legiat. - Dra. Sílvia Sivera, professora UOC i col·legiada. - Sra. Rosa Romà, vocal Junta de Govern.

Jurat Relacions Públiques: - Sra. Mercè Balañá, vocal Junta de Govern. - Sr. Victor Bottini, director general Bottini Comunication i col·legiat. - Dra. Ma. Pilar Buil, professora UIC. - Dra. Elisenda Estanyol, professora UOC i col·legiada. - Carolina López-Nicolau, vicedegana Junta de Govern. - Sr. Mateu Llinàs, soci-director general Manifesta Comunicació Corporativa i col·legiat.

En ambdós casos el Sr. Xavier Franco, col·legiat, ha actuat com a Secretari del Jurat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies