Resolució VII Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Resolució VII Premi Prat Gaballí


El Jurat del VII Premi Prat Gaballí de foment de l'investigació en publicitat i relacions públiques, reunit el divendres, 26 de febrer de 2016, en la seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, va decidir:

- Premiar en l'àmbit de les Relacions Públiques, el treball: "Critical PR in Food Communication and Social Media.The Case of European Food Safety and Promotion Authorities", presentat per Natàlia Lozano.

- Declarar desert el premi en l'àmbit de Publicitat.

Des del Col·legi donem l'enhorabona a la persona guanyadora i agraïm la participació de tots els que han presentat els seus treballs.

El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector.

Jurat Publicitat: - Sr. Joan Ramon Molero, responsable de promoció i Comunicació de l'EUSS i col·legiat. - Dra. Matilde Obradors, professora UPF. - Sr. Enric Pujadas, director del Area de Publicitat, Patrocinis i Marqueting de Mediapro i col·legiat. - Dra. Sílvia Sivera, professora UOC i col·legiada. - Sra. Rosa Romà, vocal Junta de Govern.

Jurat Relacions Públiques: - Sra. Mercè Balañá, vocal Junta de Govern. - Sr. Victor Bottini, director general Bottini Comunication i col·legiat. - Dra. Ma. Pilar Buil, professora UIC. - Dra. Elisenda Estanyol, professora UOC i col·legiada. - Carolina López-Nicolau, vicedegana Junta de Govern. - Sr. Mateu Llinàs, soci-director general Manifesta Comunicació Corporativa i col·legiat.

En ambdós casos el Sr. Xavier Franco, col·legiat, ha actuat com a Secretari del Jurat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies