Resolució VII Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Resolució VII Premi Prat Gaballí


El Jurat del VII Premi Prat Gaballí de foment de l'investigació en publicitat i relacions públiques, reunit el divendres, 26 de febrer de 2016, en la seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, va decidir:

- Premiar en l'àmbit de les Relacions Públiques, el treball: "Critical PR in Food Communication and Social Media.The Case of European Food Safety and Promotion Authorities", presentat per Natàlia Lozano.

- Declarar desert el premi en l'àmbit de Publicitat.

Des del Col·legi donem l'enhorabona a la persona guanyadora i agraïm la participació de tots els que han presentat els seus treballs.

El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector.

Jurat Publicitat: - Sr. Joan Ramon Molero, responsable de promoció i Comunicació de l'EUSS i col·legiat. - Dra. Matilde Obradors, professora UPF. - Sr. Enric Pujadas, director del Area de Publicitat, Patrocinis i Marqueting de Mediapro i col·legiat. - Dra. Sílvia Sivera, professora UOC i col·legiada. - Sra. Rosa Romà, vocal Junta de Govern.

Jurat Relacions Públiques: - Sra. Mercè Balañá, vocal Junta de Govern. - Sr. Victor Bottini, director general Bottini Comunication i col·legiat. - Dra. Ma. Pilar Buil, professora UIC. - Dra. Elisenda Estanyol, professora UOC i col·legiada. - Carolina López-Nicolau, vicedegana Junta de Govern. - Sr. Mateu Llinàs, soci-director general Manifesta Comunicació Corporativa i col·legiat.

En ambdós casos el Sr. Xavier Franco, col·legiat, ha actuat com a Secretari del Jurat.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies