Resolució VII Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Resolució VII Premi Prat Gaballí


El Jurat del VII Premi Prat Gaballí de foment de l'investigació en publicitat i relacions públiques, reunit el divendres, 26 de febrer de 2016, en la seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, va decidir:

- Premiar en l'àmbit de les Relacions Públiques, el treball: "Critical PR in Food Communication and Social Media.The Case of European Food Safety and Promotion Authorities", presentat per Natàlia Lozano.

- Declarar desert el premi en l'àmbit de Publicitat.

Des del Col·legi donem l'enhorabona a la persona guanyadora i agraïm la participació de tots els que han presentat els seus treballs.

El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector.

Jurat Publicitat: - Sr. Joan Ramon Molero, responsable de promoció i Comunicació de l'EUSS i col·legiat. - Dra. Matilde Obradors, professora UPF. - Sr. Enric Pujadas, director del Area de Publicitat, Patrocinis i Marqueting de Mediapro i col·legiat. - Dra. Sílvia Sivera, professora UOC i col·legiada. - Sra. Rosa Romà, vocal Junta de Govern.

Jurat Relacions Públiques: - Sra. Mercè Balañá, vocal Junta de Govern. - Sr. Victor Bottini, director general Bottini Comunication i col·legiat. - Dra. Ma. Pilar Buil, professora UIC. - Dra. Elisenda Estanyol, professora UOC i col·legiada. - Carolina López-Nicolau, vicedegana Junta de Govern. - Sr. Mateu Llinàs, soci-director general Manifesta Comunicació Corporativa i col·legiat.

En ambdós casos el Sr. Xavier Franco, col·legiat, ha actuat com a Secretari del Jurat.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies