Guanyadors VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Guanyadors VI Premi Prat Gaballí


Els jurats del VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques, reunits el 30 de gener de 2015, han decidit atorgar els Premis a les següents persones pels treballs presentats: En l'àmbit de la Publicitat: Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria, presentat per Silvia Sivera El jurat ha decidit atorgar un accèssit al treball: Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas, presentat per Victor Curto. En l'àmbit de les Relacions Públiques:Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”,  presentat per Elisenda Estanyol. Volem fer constar que ha estat una decisió difícil atesa la qualitat dels treballs presentats. Des d'aquí donem l'enhorabona a les persones guanyadores i agraïm la participació de tots els qui han presentat els seus treballs. El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector. Jurat Publicitat: Sr. Joan Campmany, col·legiat Dr. Josep Fernández Cavia, cap del departament de Comunicació. Universitat UPF Sr. Philip Fürst, Director General de Zenith Media Sr. Robert Rodergas, col·legiat Sr. Ramon Vidiella, director Garamond i vocal Junta de Govern. Jurat Relacions Públiques: Sra. Merce Piera, vocal Junta de Govern Sra. Eloisa Alonso, Consellera delegada de Hill+Knowlton Strategies España Dra. Clara de Uribe, professora UVIC Dr. Paul Capriotti, professor URV Dra. Kathy Matilla, professora URL En ambdos casos ha participat el Sr. Xavier Franco, col·legiat, que ha actuat com a Secretari.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies