Guanyadors VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Guanyadors VI Premi Prat Gaballí


Els jurats del VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques, reunits el 30 de gener de 2015, han decidit atorgar els Premis a les següents persones pels treballs presentats: En l'àmbit de la Publicitat: Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria, presentat per Silvia Sivera El jurat ha decidit atorgar un accèssit al treball: Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas, presentat per Victor Curto. En l'àmbit de les Relacions Públiques:Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”,  presentat per Elisenda Estanyol. Volem fer constar que ha estat una decisió difícil atesa la qualitat dels treballs presentats. Des d'aquí donem l'enhorabona a les persones guanyadores i agraïm la participació de tots els qui han presentat els seus treballs. El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector. Jurat Publicitat: Sr. Joan Campmany, col·legiat Dr. Josep Fernández Cavia, cap del departament de Comunicació. Universitat UPF Sr. Philip Fürst, Director General de Zenith Media Sr. Robert Rodergas, col·legiat Sr. Ramon Vidiella, director Garamond i vocal Junta de Govern. Jurat Relacions Públiques: Sra. Merce Piera, vocal Junta de Govern Sra. Eloisa Alonso, Consellera delegada de Hill+Knowlton Strategies España Dra. Clara de Uribe, professora UVIC Dr. Paul Capriotti, professor URV Dra. Kathy Matilla, professora URL En ambdos casos ha participat el Sr. Xavier Franco, col·legiat, que ha actuat com a Secretari.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies