Guanyadors VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Guanyadors VI Premi Prat Gaballí


Els jurats del VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques, reunits el 30 de gener de 2015, han decidit atorgar els Premis a les següents persones pels treballs presentats: En l'àmbit de la Publicitat: Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria, presentat per Silvia Sivera El jurat ha decidit atorgar un accèssit al treball: Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas, presentat per Victor Curto. En l'àmbit de les Relacions Públiques:Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”,  presentat per Elisenda Estanyol. Volem fer constar que ha estat una decisió difícil atesa la qualitat dels treballs presentats. Des d'aquí donem l'enhorabona a les persones guanyadores i agraïm la participació de tots els qui han presentat els seus treballs. El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector. Jurat Publicitat: Sr. Joan Campmany, col·legiat Dr. Josep Fernández Cavia, cap del departament de Comunicació. Universitat UPF Sr. Philip Fürst, Director General de Zenith Media Sr. Robert Rodergas, col·legiat Sr. Ramon Vidiella, director Garamond i vocal Junta de Govern. Jurat Relacions Públiques: Sra. Merce Piera, vocal Junta de Govern Sra. Eloisa Alonso, Consellera delegada de Hill+Knowlton Strategies España Dra. Clara de Uribe, professora UVIC Dr. Paul Capriotti, professor URV Dra. Kathy Matilla, professora URL En ambdos casos ha participat el Sr. Xavier Franco, col·legiat, que ha actuat com a Secretari.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies